Materjale lugemiseks,
kaasa mõtlemiseks, edasi arendamiseks ...
- Õigus, Gretel. Autismiga
laste sensoorse arendamise võimalused tunnetustoas: magistritöö; juhendaja: Ene
Varik; Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, eri- ja
sotsiaalpedagoogika osakond. Tallinn: Tallinna Ülikool,2010.
- Kadastik, Jana; Mõttus,
Mati; Artla, Tiia; Veisson, Marika. (2020).
EVALUATING THE USER EXPERIENCE OF LEARNING TOOLS FOR PUPILS WITH PIMD.
7181−7190. DOI: 10.21125/iceri.2020.1537
- Kadastik, Jana;
Artla, Tiia. (2018). Creating Together! The Creation of
Learning Tools for Students with Severe and Profound Intellectual and/or
Multiple Disabilities. Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 11:
11th International Scientific Conference; 11 th-12 th May 2018; Jelgava. Ed.
Vija Dislere. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies,
269−280. DOI: 10.22616/REEP.2018.033.
- Kadastik, Jana;
Artla, Tiia; Schrepp, Martin. (2018). Your
Experience is Important! The User Experience Questionnaire (UEQ) - Estonian
Version. Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 11: 11th
International Scientific Conference; 11 th-12 th May 2018; Jelgava. Ed. Vija
Dislere. Jelgava: Latvia University of Life Sciences and Technologies, 281−287.
DOI: 10.22616/REEP.2018.034.
- Kadastik, Jana. (2015). Evaluating the user experience of learning tools,
with a focus on pupils with PIMD: using the taxonomy of behavioral categories
and expert assessments. In: Veisson, Marika; Liimets, Airi; Kansanen, Pertti;
Krull, Edgar (Ed.). Tradition and Innovation in Education (113−134). .
Frankfurt am Main: P. Lang. (Baltische Studien zur Erziehungs- und
Sozialwissenschaft).
- Kadastik, Jana. Dialoog disaineriga: õppetööd toetavad vahendid hooldusõppe
õpilaste kognitiivsete oskuste arendamiseks : magistritöö; juhendaja: Kadi
Lukanenok; Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, eri- ja
sotsiaalpedagoogika osa. Tallinn: Tallinna Ülikool, 2011.
- Artla, Tiia. (2014). Implementing project-based learning in skill
subjects. In: CFMAE: The Changing Face of Music and Art Education (117−141).
Tallinn: www.tlu.ee/CFMAE/CFMAE-Journal.html.
- Artla, Tiia. (2011). Tekst ja pilt taktiilsetes raamatutes – kätega
tunnetatav maailmapilt. In: Pilt ja Tekst: [ettekannete kogumik] = Picture
& Text : rahvusvaheline konverents 08.-10. juuni 2011 (28−29). . Tallinn:
Tallinna Ülikool.
- Artla, Tiia. (2010). Erivajadustega lapse arengut toetavad taktiilsed
raamatud rahvuskultuuri valdkonna projektipõhise õppena. In: Lugemine.
Kirjutamine. Mõtlemine: Lugemine on nauding : konverents 11. juuni 2010:
Konverents " Lugemine. Kirjutamine. Mõtlemine: Lugemine on nauding ",
Tartu, 11.06.2011. (26). Tartu: Tartu Ülikool.
- Artla, Tiia; Sarapuu, Sülvi; Talimaa, Reet (2009). A Tactile Book - an
important part of culture. In: Typlo & Tactus Group (Ed.). Typhlo &
Tactus Guide to Children´s Books with tactile illustration (199−225). . Dijon:
Les Doigts Qui Révent.www.Ldqr.org
- Koort, Liis. Taktiilne tekstiil - teraapiavahend tunnetushäiretega lastele: magistritöö; juhendaja: Mare Kelpman, konsultant: Hille Maas; Eesti Kunstiakadeemia, disaini teaduskond, tekstiilidisaini osakond. Tallinn: Eesti Kunstiakadeemia, 2010.
- Žuljetta Hinto.
(2014). Nägemispuudega väikelaste visuaalsed stiimulid; magistritöö; juhendaja
Tiiu Tammemäe, , Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
- Soonvald, Kati.
(2009). Vaegnägijate maastikulised ligipääsetavuse võimalused: magistritöö. Maastikuarhitektuuri
eriala, Eesti Maaülikool.